Assalammualaikum :] , saya disini ingin memberi penjelasan sebelum kamu read my blog . Aku menulis,menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanya meluahkan dan menceritakan all about my LIFE . Maafkan aku sekiranya sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else . Btw Aku juga bukan seorang penulis yang hanya mengarang cerita for mencari publisti aku cuma ingin meluahkan semua tentang hidup aku and ABOUT MY HEART . xD .Thanks For Reading My Blog =')



Saturday, November 26, 2011

Sofazr - Maaf Dari Hati


Lirik :
Sofazr - Maaf Dari Hati

Puisi kasih yang kita ukir
Untukmu dan juga untukku
Masih tertulis tetap dihatiku
Walaupun sudah lama berlalu
Cinta kita masih segar dalam ingatan
Aku terlena dikala aku merinduimu
Memori cinta kita takkan ku lupakan
Terasa sentiasa bersamamu
*
Maafkan aku kerna tak telus
menduakan cinta hati sucimu
andainya aku bisa kembali
kan ku setia untuk selamanya
Usah kau risau setia cintaku
Kerna ku tahu kamu yang terbaik
Takkan bisaku bezakan dirimu
Kerna dirimu hanya untukku


I love this song so damn muchhh! you know why ?? coz salah satu dalam ayat ni ada tertulis about si DYA . seandainya dya baca ni lirik and dapat tngkap salah satu ayat dalam ni . I think mybe dya akan buat yang mcm tuh juga right ??? hmm . MYBElahh .. btw i  misss dya so damn muchh woo ='( . pa boleh buat it's not MINEE! ='( . kenapa setiap LELAKI mesti ingin BE PLAYBOY . Why wo ?? cua kamu bagi tahu saya dulu ?? kenpa mesti mau curang wo ? napa tidak be SETIAAAAA! whyy ? perlukah kamu bnyk ''GF '' ?? best kha tuh ? buat abiz kdt and penin kepala jak RIGHT ?? bukan sa pernh merasa lah . ada orang bagi pendapat dengan saya tadi . wow! terkejut terus sa wo dya chap gtue . haha! xD . btw sampai sini sejaa lah my storyyy . haha . pendek right ? haha! ukn pa . now i'm so TIRED and Ngantokk ==zzZ . i wan't to go to sleep now . daaaaa! btw . thnx for read my story xD ..


THE END!
By




Thanx For Daa Read! Don't Forget Comment and FOLLOW Me

0 comments:

Post a Comment