Assalammualaikum :] , saya disini ingin memberi penjelasan sebelum kamu read my blog . Aku menulis,menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanya meluahkan dan menceritakan all about my LIFE . Maafkan aku sekiranya sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else . Btw Aku juga bukan seorang penulis yang hanya mengarang cerita for mencari publisti aku cuma ingin meluahkan semua tentang hidup aku and ABOUT MY HEART . xD .Thanks For Reading My Blog =')



Thursday, November 24, 2011

kesedihan dan Kejiwangan ~

Aku menangis,Bukan keranaaku memerlukanmu,bukan kerana aku mahu kau untuk kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpksa belajar untuk melepaskan kau pergi .
Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar-benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpa dirimu
Aku akhirnya dapat menerima tregedi cinta kita.Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala'galanya.Aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi kepadamu.
soal haty tiada undang'undang . Apatah lagi paksaan . ='(
Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih
CINTA dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada PUTUSCINTA.
Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum , Sambil mendoakan kebahagian untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya PERGI dan orang yang putus cinta sering sekali berakhir dengan air mata . betul meyh ?? tapy aku rasa yah memng betul . kadang2x berakhir dengan kepedihan haty dan kesakitan haty .
Cinta yang tidak terbalas itu bagaikan layang-layang putus tali nya .Kadang'kadang aku terfikir juga  Soal cinta adalah haty ia juga soal jodoh .Manusia hanya merancang tapi tuhan yang menentukan jodoh kita .Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap seseorng itu , kalau ia tidak berbalas , sukar untuk mengakhirinya dengan perkahwinan . awww~ ( mcm dewesa dha . haha .) btw . melupakan seseorang yang disayangi amat sukar dan cinta akan hidup bersama dengan waktu, apabila waktu itu mati . maka matilah cinta itu .Last from my verse JIka kita mencintai seseorang,kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di sisi kita ataupun ia bukan milik kita lagi ..


The End !
Hope You Like it !
BY



Thanx For Daa Read! Don't Forget Comment and FOLLOW Me

0 comments:

Post a Comment