Assalammualaikum :] , saya disini ingin memberi penjelasan sebelum kamu read my blog . Aku menulis,menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanya meluahkan dan menceritakan all about my LIFE . Maafkan aku sekiranya sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else . Btw Aku juga bukan seorang penulis yang hanya mengarang cerita for mencari publisti aku cuma ingin meluahkan semua tentang hidup aku and ABOUT MY HEART . xD .Thanks For Reading My Blog =')



Monday, November 28, 2011

Playing GUITAR at MiDnight



Saya Bermain Main Guitar bukan bermaksud nak tunjuk Pandai or just only SUKA'SUKA
saya bermaen guitar for my HOBI , for my KESEDIHAN , and my keriangan ! aww~ coz kadang'kdang KeBoringan saya datang dan ituh akan membuat saya
STREZZ woo!! sO saya ambil guitar saya yang BURUK ni . ahha!  then maen
lagu yang saya suka and lagu yang d'beri dari MY ALL EX ! aww~ miss dorng . haha!
sampai sini jak lah my story . haha! malas lah pnjang'pnjang .

THE END !


BY


Thanx For Daa Read! Don't Forget Comment and FOLLOW Me

0 comments:

Post a Comment