Assalammualaikum :] , saya disini ingin memberi penjelasan sebelum kamu read my blog . Aku menulis,menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanya meluahkan dan menceritakan all about my LIFE . Maafkan aku sekiranya sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else . Btw Aku juga bukan seorang penulis yang hanya mengarang cerita for mencari publisti aku cuma ingin meluahkan semua tentang hidup aku and ABOUT MY HEART . xD .Thanks For Reading My Blog =')



Wednesday, November 30, 2011

Story About BF/GF ~ =')

Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Mcam ni , esok awak tak paya contact
saya . Mksudnya tak paya text call or apa
apa yng berkaitan lah . Saya pun buat
... mcam tuu dkat awak okay ? Kita tgok spea menang .
Gf : Okay ! Esoknya , si Gf terpksa lah than rindu dkat
Bf Mengenangkan yng ni satu
permintaan , si Gf cuba kuatkan hati . Keesokkan harinya , si Gf call si Bf . Tapi
tak dijwab . So si Gf pegi dkat ruma Bf
dia . Di luar ruma ,rmai orng . Dia mula
rasa pelik then trus msok ke ruma .
Sekujur tubuh terbaring kaku di tnga
ruma . Dan tubuh tuu adalah jasad si Bf yng dah meninggal . Mak si Bf pun bagi
surat dkat GF .
Surat yng bertulis : Sayang , smlam awak dpat hdup sehari
tnpa saya . Saya pasti esok dan
seterusnya pasti awak dpat hdup bhagia

tnpa saya . Love you ♥

awww~ sweet oh + Sad =')

 
BY
 

Thanx For Daa Read! Don't Forget Comment and FOLLOW Me

0 comments:

Post a Comment