Assalammualaikum :] , saya disini ingin memberi penjelasan sebelum kamu read my blog . Aku menulis,menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanya meluahkan dan menceritakan all about my LIFE . Maafkan aku sekiranya sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else . Btw Aku juga bukan seorang penulis yang hanya mengarang cerita for mencari publisti aku cuma ingin meluahkan semua tentang hidup aku and ABOUT MY HEART . xD .Thanks For Reading My Blog =')



Thursday, November 24, 2011

Ayat-ayat Jiwang

hmm . Entah lah..hari ni rasa mcm nak jiwank'jiwank jak . mungkin sebab aku rindukan seseorang jak ...kadang2x ada nama dya ='( . kdang2x . hmm . entahlah .apa'apa pun layan my jiwank ='(

jika kita mencintai seseorang,kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita , Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan , dua tangan untuk memegang , dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat .Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati kepada kita?? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorng untuk kita mencarinya. Ituah di namakan CINTA..
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup.Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.Cinta datang kepada orang yang masih memepunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan.kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati.Kepada mereka yang masih ingin mencintai, mereka    telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang memepunyai keberanian dan keyakinan untuk memebangungan kembali kepercayaan.Jangan simpan kata kata cinta kepada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata kata cinta itu pada purarannya . Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.Mungkin tuhan mengiginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat , kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kuriaan itu.Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih ems ,keruh menjadi benang,sakti menjadi sembuh, penjara menjadi telagad, derita menjadi menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya. Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat bererti bagimu. Hanya untuk bertemu seseorang yang sangat bererti bagimu. Hanya untuk menemukan bahawa pada akhirnya menjadi tidak bererti dan kamu harus membiarkannya pergi. kadangkala kamu tidak menghargai orang yan mencintai kamu sepenuh hati, sehinggalah kamu kehilangannya. pada saat itu, tiada guna sesalan kerana perginya tanpa berpatah lagi.

Everywhere I go your smile is there
When I think of you the stars overhead are bright
Mylove for you kingles even in the darkness of night,
When I dream the moon beams down your name And
When ypu're not around my heart aches for you,
You enchant me with your eyes
The sound of your voice makes all my dreams come true,
You are my heart's delight: it Burns ever so  bright
Everytime I try to resist you
I just realize my love for you is true <3




THE END
Hope you like it! xD


BY


Thanx For Daa Read! Don't Forget Comment and FOLLOW Me

0 comments:

Post a Comment